Monday, May 28, 2012

°°°°myBestfriend'sWedding°°°

Kali ini merupakan entry yg sangat best bg aku... manakan tidaknya... kawan baik aku dr skolah rendah aku makeupkan sendiri... kami membesar bersama2... mengharungi dunia kanak2, remaja bersama2... tup2 time dia kawen aku yg makeup... bertuahnya aku dan kawan aku ni... mmber a ku ni orang sabah mcm aku juga la... hehehe kami ada 4 org semuanya... aku, nora, jian, & ayu... yg aku makeupkan ni 'si nora'... kami ni kwan baik smpi sekarang... dan semoga kekal sehingga ke akhir hayat... sbb kami semua dah kawen, mlm terakhir sebelum nora bergelar isteri, kami tidur ber4 dirumah pengantin... that is the best moment.. besembang smpi kul 3pg pun km tak sedar... mengingati zmn remaja km sgt seronok utk dijadikan bhn jenaka...usia kami yg sudah mencecah awal 30an bkn penghalang utk km menikmati dan mengimbau zmn remaja...  so... lets enjoy the best part of my bestfriend's wedding..


Persiapan Majlis Nikah


Selesai tugas.. bergambar dengan pengantin...



 Majlis Bersanding


Selepas bergelar ISTERI


Majlis Malam Berinai





No comments:

Post a Comment