Thursday, July 5, 2012

My Neighbour's Dog






Kisah yang aku nk smpaikan ni mungkin ada yg sedih... Air mata aku mengalir xdipaksa... 

Jiran aku ada membela anjing, suatu hari aku tgk dpn uma jiran aku ni penuh dgn sampah... rupanya jiran aku ni dah pindah ke terengganu... yg pliknya dia tinggal jer anjing dia. Kesian anjing tu, cr mkn sendiri... oleh kerana aku dah x tahan dgn bau sampah, bangkai dan sbgainya yang di bawa oleb anjing tu, aku pun kol la jabatan haiwan. Diorg terima report aku tu dan akan membuat tangkapan. Yg sedihnya, diorg tangkap dan suntik anjing tu supaya MATI.... aduh... kejamnya.. aku xdpt bayangkan.... trus teringat cita hashiko... Trus menangis aku terima berita mcm tu... tp apakan daya, jbtn haiwan tiada peruntukan... sedihnya... masih aku terbayang pandangan anjing tu melihat aku seolah2 meminta simpati.... sapa nk anjing.. tlong la jaga anjing tu sblum depa mai dtg esk... huhuhuhuhu xble tido fikirkannya...
 Anjing ni pon makhluk Allah... Aku sangat sayang binatang specially yang cute2.... 
Tegokla anjing tu mcm mana dia tgk aku... dengan mata bulatnya, telinganya dicondongkannya seolah2 mendengar kta hatiku... sangat sedih....

Mood: sedih sangat.... nak g cuci muke sat.... sedeh.....:(

Tgk la gambar dia lagi...



Beginilah keadaan rumah yang ditinggalkan... sampah banyak sangat... dan sangat busuk....

Sampah yang sangat busuk, pampers baby yg mengandungi T*H* pun ada.....

No comments:

Post a Comment